مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
اسلامشهر-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از شناسایی یک لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان و کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم شیشه خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
براساس گزارش رسانه‌های محلی، یک کشتی محل اسکان پناهجویان در انگلیس به‌دلیل شناسایی نوعی باکتری کشنده، تخلیه شده است.
کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت به دادستان کل کشور معرفی شدند.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی بیش از ۱۹ هزار کودک دارای مشکل تنبلی چشم طی سال گذشته خبر داد.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا پروتئین جدیدی را شناسایی کرده‌اند که به پیشرفت باکتری‌های دهان در سایر نقاط بدن کمک می‌کند. این کشف می‌تواند منجر به توسعه دارو‌های جدیدی شود که پروتئین را هدف قرار می‌دهند و در درمان سرطان مؤثرند.
از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند برای مشارکت در پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز در شهر آمل دعوت به‌عمل می‌آید.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را در خصوص شناسایی کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سوخت صنایع ارائه داد.
دو سرشبکه هجمه‌پراکنی به قوه قضاییه شناسایی شدند.
شبهاتی که امروز در بین جوانان مطرح است که می‌توان با قاطعیت گفت برخی از آن‌ها از خلقت حضرت آدم تا به حال در بین جامعه مطرح نبوده است که در بین آن‌ها شبهات تعدد قرائت‌ها، هرمنوتیک و ... مطرح است. اینقدر سرعت شبهات زیاد است، حوزه‌ها و روحانیت هم از شناسایی آن‌ها و پاسخ دادن به آن‌ها عقب افتاده‌اند. البته ممکن است برخی تعبیر کنند و بگویند که، چون روحانیت در مسیر اجرایی و در حاکمیت قرار گرفته، دیدگاه مردم و جوانان به آن‌ها منفی شده است، اما این نگاهی سطحی‌نگر و عوامانه است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون ۳۳۵۷ دارایی مازاد دولت شناسایی که از این میزان مازاد بودن ۱۳۸۷ دارایی تایید شده است. همچنین ۹۱ دارایی نیز دد مرحله قیمت‌گذاری هستند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید ۲۷ منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان ۱۰ هزار هکتار خبر داد.
طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) اعضای باند جوانان محلات مشهد که در ایام اغتشاشات از طریق فضای مجازی مشغول آموزش و شبکه سازی در بین مردم برای براندازی بودند شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و گفت: باید با بازنگری مسیر طی شده، ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی و تلاش کنیم آهنگ تربیتی کشور با روند توسعه یکسان باشد.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه مسایل اجتماعی و همچنین شناسایی و برخورد با عناصر ناسالم و ناپاک نیز کارنامه درخشانی دارد، افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملجأ و پناه مردم در آسیب‌ها، مشکلات و همچنین پایگاه و کانون اجتماع جوانان انقلابی و بسیجی است.
مشهد ـ مسئول اداره ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تعداد ۴۰۰ باشگاه ورزشی در مشهد به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند که شناسایی شده اند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات قهرمانی کشور گفت: برگزاری این رقابتها بعد از ۶ سال تاثیر زیادی بر جوانگرایی تیم ملی داشته و سکوی پرتابی برای شناسایی جوانان بااستعداد در والیبال نشسته بانوان بود.
رئیسی گفت: امروز اگر وضعیت شهر‌های ما آرام است و در امنیت قرار داریم، به برکت خون جوانان عزیزی است که در برابر هجوم اغتشاشگران ایستادند. اگر چه غم از دست دادن آن‌ها برای‌مان بسیار دشوار است، اما دستاورد خون پاک آن‌ها ناامیدی دشمن بود.
رهبر انقلاب اسلامی: افرادی که این جنایت‌ها را انجام می‌دهند چه کسانی هستند و از کجا دستور می‌گیرند؟ البته این‌ها قطعاً بچه‌ها و جوان‌های ما نیستند، باید عاملان این جنایت‌ها شناسایی شوند و هر کسی که ثابت شود در این جنایت‌ها همکاری داشته است، بدون تردید مجازات خواهد شد.
اغتشاش‌گرانی که در هفته‌های اخیر عامل ساماندهی و ایجاد آشوب و اغتشاش در اراک بودند، توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این سرزمین مملو از استعداد است بر لزوم شناسایی نخبگان ورزشی با هدف پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی تاکید کرد.
منبع آگاه: ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ